Informació

Reforç escolar

Les nostres classes de reforç van dirigides als alumnes de primaria, d'ESO i de batxillerat.

En un ambient tranquil i distès els alumnes vénen al nostre centre on els ajudem amb els deures, els aclarim els dubtes i els ensenyem a organitzar-se i a adquirir autonòmia amb els estudis. Les classes són individuals. En cas necessari podem posar-nos en contacte amb el tutor de l'alumne.

Idiomes

• A l'escola MIA fem classes d'Anglès, Francès, Català i Espanyol per a estrangers en grups reduïts (5 alumnes per classe), A2 (2 alumnes ques coneixen prèviament) o particular.
  • Els nostres cursos van dirigits a adults, joves i nens i nenes a partir dels 3 anys.
  • També tenim tres clubs de conversa d'anglès segons el nivell i un de francès.
  • Preparem els exàmens oficials de la universitat Cambridge (F.C.E i C.A.E.), de l'Institut Français (A2, B1, B2, Delf i Dalf) i de la Junta Permanent (A,B,C).
  • Servei de préstec gratuït de llibres i de pel·licules per tal de seguir practicant a casa
  • Oferim també la possibilitat de classes online.